تعمیرات کولر تابلو برق ریتال

تعمیرات کولر تابلو برق ریتال

تعمیرات کولر تابلو برق ریتال با بهتربن کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن توسط شرکت سرماپویش

شرکت سرماپویش علاوه بر تولید انواع کولر تابلو برق این خبر خوب را به مشتریان می دهد که تعمیرات کولر تابلو برق ریتال را هم انجام می دهد.

شرکت ریتال در سال 1961 کار خود را با تولید انواع تابلوهای برق در شهر Ritter Shausen آلمان شروع کرد و در طی سال های زیاد با کمک افراد ماهر و متخصص و ابتکار در زمینه تولید تابلوها و تجهیزات جانبی آن، تا امروز به عنوان بزرگترین تولید کننده تابلوهای استاندارد در کل دنیا شناخته می شود. تا جایی که امروزه در اکثر کشورها ریتال را به عنوان یک استاندارد در زمینه تابلوها شناخته و تولیدکنندگان کشورهای دیگر مانند چین از عبارت “طرح ریتال” برای محصولات خود استفاده می کنند.

هم اکنون کارخانه ریتال دارای حدودا هفت هزار نیروی متخصص در 20 مرکز تولید محصول این شرکت بوده و در کل دنیا بیش از 100 شعبه و نمایندگی دارد. در حال حاضر 20 مرکز تحویل در کشور آلمان ارائه دهنده خدماتی از قبیل فروش و نیازهای دیگر مشتریان می باشد.

خرید کولرهای تابلو برق شرکت سرماپویش با بهترین کیفیت و قیمت و خدمات پس از فروش 

تابلوهای تولیدی شرکت ریتال دارای تنوع بسیار زیادی است. به عنوان مثال می توان به تابلوهای کوچک (به صورت دیواری)، تابلوهای ایستاده، تابلوهای ضد انفجار، تابلوهای مخصوص برای کامپیوترهای صنعتی، تابلوهای کنترل و فرمان، تابلوهای مدل EMC و … اشاره کرد.
این شرکت علاوه بر تولید تابلو به ساخت تمام تجهیزات موجود در تابلوها مانند کولرهای صنعتی، فن و فیلتر، لیمیت سوییچ و بسیاری از تجهیزات جانبی مورد نیاز دیگر نیز مشغول می باشد.

شما می توانید با خرید کولر های تابلو برق سرماپویش در ابعاد استاندارد های جهانی با بهترین کیفیت و قیمت از خدمات پس از فروش آن نیز بهرمند شوید.

نکاتی مهم در مورد سرویس و نگهداری از کولرهای تابلو برق:

کولر متناسب با تعداد و گرمای تولید شده در تابلوها انتخاب و نصب کنید توجه به این نکته باعث افزایش طول عمر کولر خواهد شد.

بعد از نصب کولر باید تمام منفذهای تابلو و ورودی های کابل برق پوشانده شود؛ و اگر قبل از نصب کولرگازی تابلو برق از فن و فیلتر استفاده می کردید آنها را از روی تابلو باز کرده و پانچ های آن را بپوشانید، این موارد راهکاری مناسب برای جلوگیری از هدر رفت سرما و انرژی می باشد و باعث افزایش بازدهی کولر شما خواهد شد.

کولر تابلو برق باید در جایی نصب گردد که تهویه خوب و مناسب داشته باشد ،محل نصب نباید دارای غبار و رطوبت بیش از اندازه باشد.

دمای نصب جهت کولرهای تابلو برق نباید بالاتر از 55 درجه سانتیگراد باشد.

چیدمان قطعات الکترونیکی داخل تابلو باید طوری طراحی شود که هوای سرد خارج شده از کولر مستقیما روی قطعات قرار نداشته باشد،تداخل هوای سرد خروجی از کولر و هوای گرم خروجی از قطعات تابلو برق باعث تهویه نا مناسب در تابلو خواهد شد.

برای تعمیرکولر تابلو برق ریتال با بهترین متخصصان داخلی با شرکت سرماپویش تماس بگیرید

تابلو باید کاملا آب بندی شده باشد(IP54) تا از شبنم زدگی زیاد جلوگیری شود.

برای تخلیه آب حاصل شده از اواپراتور از شیلنگ استفاده نمائید.

بستگی به آلودگی محیطی، کندانسور کولر را در دوره زمانی مشخص حتما تمیز نمائید و در صورت آلودگی زیاد کولر از روی تابلو برق باز گردد و تمام قطعات بعد از باز شدن تمیز و دوباره نصب گردد ؛ توجه به این موارد از سوختن کمپرسور کولر جلو گیری خواهد کرد و باعث افزایش بازدهی کولر خواهد شد.

جدید ترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *